onsdag den 24. september 2008

Problem formulering

Nu er noget af det "vi" (jeg og mine bændelorme) gør mest i, noget med krav - analyse - håndtering - visioner - problemformulering. Men hvordan kan man undervise og prædike i sådan noget hvis man ikke kan selv?

Flytoget var aflyst - faktisk var der slet ingen tog i Stockholmsområdet der kørte (noget med en sikring der var gået ??) - og hvad gør en klog så? når der er præcis 1 time og 5 min til flyet letter? - styrter hen til den nærmeste taxi og fortæller chaufføren at man har travlt, skal nå flyet om en time. Det tog han så rigtig højtideligt - glemte bare at være præcis i min problem formulering. Fik nemlig ikke fortalt at jeg gerne ville frem til lufthavnen i et HELT stykke!

Nå ja, det lykkedes så alligevel - men for filen da, det var tæt på et par gange - sad med hjertet (og min mobil) i hænderne hele vejen. Og så kostede det 979:- så var den tur vist også betalt!!!

Ingen kommentarer: