søndag den 14. september 2008

Nogen gange skal man bare blive hjemme

Sønnen mente at i dag skulle vi altså noget. Så jeg fik fat i et hejseværk og fik mig selv op at stå...og i tøjet.
Vi traskede mod metroen, sønnen mente godt nok vi burde tage bilen, og muligvis vil jeg lytte til ham næste gang!
Der var nemlig store problemer med metrotoget i dag - og i tilgift "kom vi til" at tage et forkert tog - sønnen undrede sig over en station som han ikke lige "genkendte" - og sådan ca 4 stationer for langt opdagede jeg at vi kørte mod den gale endestation. Så af igen, tilbage og med nyt tog - som så stoppede undervejs og satte os af så vi kunne skifte til endnu et nyt. Men frem kom vi. Til legeland.
Sønnen fik leget 1½ times tid, hvorefter vi begav os hjemad igen. På næst sidste station fik vi besked om at toget ikke kørte længere og vi stod af. Nåede lige at overveje om vi så ikke bare skule gå - før jeg så toget fistre i den rigtige retning, så vi kunne såmænd nok være blevet siddende:o) ventede 1 min på næste tog og kom hjem.
Jeg vil så se hvad klokken er og tager min mobil op af lommen - taber den på jorden og den går i atomer, simkortet opgav vi at finde efter 10-15 min leden....
Så her går det godt, nogen gange skal man bare blive hjemme!!!

1 kommentar:

MetteH sagde ...

Det lyder som om at I vist bare - set ud fra din synsvinkel - skulle være blevet hjemme! Men sønnen fik da leget lidt :)