torsdag den 18. september 2008

Jeg er ikke tyndfed

Jeg er ikke tyndfed, ej heller fed-fed - eller tynd-tynd - bare lige på gennemsnittet:-) Har i dag deltaget i en folkeundersøgelse. Jeg blev målt og vejet - både min højde, min vægt og min fedt% - mest interessante er at jeg faktisk er 2 cm lavere end jeg har troet de sidste mange år:-) min fedt% er fint i normal området, omend JEG synes den er for høj - så nu skifter vi mælken til latte ud til skummet fra mini, gør næppe den store forskel, men lidt har også ret. Mine hænder er en anelse svagere end gennemsnittet, hvilket jeg viste, mine arme er så noget stærkere - ingen virkelig stor overraskelse. En sær, sær "øvelse" for benene rejse sig og sætte sig på en stol så mange gange som muligt på 30 sekunder - jeg klarede 33 uden at virkelig gøre mig umage - gennemsnittet er 15!! - mit blodtryk er i den høje ende af normalområdet, har det altid været - ikke at det er godt, men det er i hvert tilfælde stabilt - sikkert fordi jeg er en indestængt hidsigprop:-). Min kondition ligger definitivt i den høje ende af normalområdet - og min maxpuls væsentlig højere end den "behøver" - det sidste er så tilsyneladende ikke noget man kan måle så meget på, det kan være arveligt - men hellere i den høje ende, end i den lave:-) Men bortset fra det, et godt tilbud som jeg er glad for at jeg benyttede mig af!

Ingen kommentarer: