fredag den 5. september 2008

"Hva så, blir du stor?"

Det er da ikke et spørgsmål man stiller en dame, er det?
Skulle lige op for at stille P-skiven inden jeg trænede færdigt, og så spørger ham der står i receptionen "Hva så, blir du stor?" - "Hey... det ved jeg sådan set ikke, hvad synes du selv?"
Men jeg er da godt klar over at de sidste måneders styrketræning har sat sine spor - men lige frem STOR....naaaaaaa det synes jeg faktisk ikke.

Men det ville nu være skønt hvis den fysiske styrke kunne smitte lidt af på den psykiske - lige nu går det ikke sådan overdrevet genialt - "Du är för känslig" er der nogen der synes og det er nok ikke helt galt set.

2 kommentarer:

Kontorchefen sagde ...

Hvis du er så stor og stærk kommer du så ikke her hjem og hjælper stakkels mig med at ryde op i skuret, vi skal på lossen med en masse... Kom... Vi kan kører forbi havnen og bare sidde og kikke lidt på skibe, bare lidt, snakke lidt, gad det godt..

Kristina sagde ...

:) bare et ord - så kommer jeg:) måske vi kan sidde mest ved havnen og kigge og snakke... muskelerne er vist mes "show off" - syrer totalt til hvis jeg skal bruge dem alt for meget - mpske jeg kan posere lidt:-))