torsdag den 18. september 2008

Hende med ræven

Én rigtig sød veninde forærede mig, i foråret, en pink ræv. den har jeg brugt hele sommeren som værn mod air conditionen på arbejdet - skønt:-) sommertop og ræv, en tidligere chef så hovedrystende på mig en gang i juni og spurgte hvad jeg så skulle have på når det blev rigtig varmt - svaret burde vel have været de matchende bukser.

i sønnens skole er der flere af børnene der er svært interesseret i den her døde ræv og i eftermiddags da jeg hentede ham, var jeg på cykel og der for uden ræv, kom en pige og efterlyste den - måtte love hende højt og helligt at jeg tog den med i morgen.

Jeg er kendt ude i byen som "hende med ræven":-). Hvordan mon det egentlig skal gå for mig?

5 kommentarer:

Mrsbaloui sagde ...

Kom sådan til at tænke på Waynes world og ham den lyshåredes "eventyr" med Foxy Lady :-)

"Hende med ræven" er da ikke det værste tilnavn ;) Det lyder da meget ladylike eller noget :-)

Kristina sagde ...

Det er det jeg skal fokusere på "LADYLIKE" - tak:-))

carina sagde ...

Altså du ender som hende der den eccentriske, hende som i gamle dage røg cerut, havde lilla hår og en skraldende grin.
Du bliver bare hende med tæven, musklerne og det skraldende grin?

carina sagde ...

RÆVEN, hold fast en stavebøf!

Kristina sagde ...

Tæven eller Ræven....Ha Ha, den var god:) der er jeg jo allerede, har både musklerne og det skraldende grin:)