tirsdag den 2. september 2008

Forkert interface, eller Service...

Synes ikke rigtig det kører for mig for tiden - i går drak jeg et helt glas kogt vand, i den tro det var te....

I dag sidder jeg på flyet på vej hjem, får serveret min "aftensmad" - en lille bitte pakke med en sær kombination af noget svine filet (tror jeg) og et stykke marineret sild??? i lag på samme brød - virkelig, virkelig sær butik skal jeg hilse at sige.

Men til denne ret(?) er der også en af de her runde ting med et låg i tyndt folie man kan hive af - mener der plejer at være vand i, i dag var låget orange så jeg tænker straks "Juice" og tager låget af og holder "koppen" op til munden, men ingen ting sker - intet kommer ud..... det er nemlig cheese cake med orange smag:o))

Min rejseledsager griner sikkert stadig - han genfortalte gang på gang mit ansigtsudtryk da der ingen ting kom ud af den her "kop". Da jeg så heller ikke kunne finde ud af at åben den lille trekantede mælk til min kaffe, uden at det sprøjtede - så var der ikke langt til endnu et grin. Vi skal nok få det sjovt de næste par dage hvor vi skal "kursusse" sammen :o))

Ingen kommentarer: