fredag den 12. september 2008

Et stort skridt

Ellere snarere flere!

Måtte jo lige ringe til chefen og sige god ferie - når den er slut, så er han ikke chefen mere:( - det har været en god tid, og gode tider kommer aldrig dårligt tilbage. Han har været rigtig god for mig, pushet og hjulpet - rakt hånden frem når det var nødvendigt - og sparket mig solidt og hårdt bag i når det var det der krævedes. Vi har været et godt team, når vi løste opgaver sammen - det sidste håber jeg ikke behøver stoppe bare fordi han ikke er min chef længere. han har givet mig en fantastisk mulighed for at udvikles fagligt - for ikke at tale om mentalt.

Nå men det var den telefonsamtale - han havde lovet at tale med en kollega for mig, en der sidder i nærheden af ham, måtte jo lige checke om det var lykkedes, det viste sig så at han også havde en liste med spørgsmål som jeg skulle svare på - så måske havde han ringet alligevel. Og så måtte han jo lige høre hvordan min samtale med den nye chef var gået. Jeg nyder seriøst at "vende ting" med ham - han er et godt plankeværk at spille bold op ad:o).
Han ville også høre hvad der var sket/besluttet i forhold til intern krise på det danske kontor - han synes jeg er SÅ sej - og jeg har rykket mig SÅ meget - IGEN - i mandags var jeg nærmest til skraldespanden, og blev presset helt ud til kanten af ham, det har hjulpet konstaterede han - "nogen gange skal du ha et ordentlig spark for at komme videre" - Min lidt tørre konstateren vedr min room mate der har blandet sig i en af mine opgaver - uden at fortælle at han gjorde det - han knækkede mig totalt i mandags. Men nu har jeg besluttet at det vigtigste jo i virkeligheden er at kunderne er glade - hvem der gør dem glad er jo lige meget. Og room mate har lovet at huske at informere en anden gang. Men vigtigst af alt - chef er så tilfreds med min udvikling, og det er jeg faktisk også selv - men hvilken kvinde behøver ikke blive bekræftet? jeg gør i hvert tilfælde!
En underholdende mail korrespondance med svensk kollega blev det også til - til sidst ringede han og hældte vand ud af ørerne i over ½ time. Der er sku ingen der skal komme og sige der ikke er team spirit i afdelingen, men desværre er den i mit tilfælde udelukkende på tværs af landegrænserne - svensk kollega har lovet at reservere en plads til mig på svenskersiden af bordet når vi skal have team building - ender med at blive ganske hyggeligt, trods alt, tror jeg.

Ingen kommentarer: