onsdag den 17. september 2008

En rigtig god undskyldning

Sønnen, der i øvrigt blev sendt i skole i morges og klarede det fint, var dog ret træt til aften - blev jo også "snydt" for mindst 1½ times søvn i nat.
Han har jo ellers sovet fint i sin egen seng siden maj - nå ja kommer ofte trissende ind til mig, men sjældent før omkring kl 5 om morgenen. Men her til aften ville han altså gerne sove i mors seng - "Mor, jeg er alt for træt til at sove i min egen seng" lød hans undskyldning - og jeg tænker stadig over hvad det korrekte svar til det burde ha været:-) og ja, han ligger i mors seng og sover.

3 kommentarer:

Missred/Heidi sagde ...

Der er da heller ikke noget så hyggeligt, som at sove med sine unger. Herhjemme sover begge unger jo i vores store familieseng og det går fint :-) Emma er dog besgyndt at ville sove inde i hendes egen seng nogen nætter og det går fint. Og jeg har jo stadig Christoffer inde ved mig og han er altså en rigtig mors dreng :-) så han forlader mig nok ikke lige med det samme.

Anonym sagde ...

Der er ikke noget svar!!
Han er altså bare en lækker unge:-)

Kristina sagde ...

det har du ret i Heidi, det er hyggeligt - har bare i en periode haft brug for at ligge lidt selv - og så faldt det sammen med at han i paris opdagede at det faktisk var ok at sove alene - han havde valg muligheden for egen seng eller "samsvoning" og valgte selv det første alternativ. Når han ligger i sengen skal han helst ligge klinet op ad mig og så får jeg lidt klaustrofobi:) - men vi tager det i hans tempo