onsdag den 3. september 2008

Effektiv bentræning

Endelig en chance for at cykle på job. Skulle møde tidligt og da jeg havde indstalleret undervisere gik jeg ud efter "rigtig" kaffe til os. Der opdagede jeg at min cykel var væltet i blæsten. Fik den rejst op - tilsyneladende må den have lidt overlast, for gearet virkede ikke på vejen hjem - så jeg har cyklet 6 km i første gear, efter som barnepige og barn ventede hjemme, fordi jeg havde glemt at give dem nøgle, måtte jeg ræse af sted det bedste jeg havde lært. - så nu tror jeg faktisk at jeg har fået trænet ben nok for i dag o:) heldigvis har jeg en anden cykel som jeg kan bruge i morgen - den skulle bare lige pumpes.

2 kommentarer:

Annette i Barcelona sagde ...

Well well... så sparede du lige stairmasteren i fitness centret ;-) - sjovt er det dog ikke cykle i første gear ...

Kontorchefen sagde ...

Gode ben baby :-)