torsdag den 25. september 2008

Dagens gyser

Der kom et brev fra mit forsikringsselskab - de takkede for den tid jeg har været kunde...angiveligt skulle min bil forsikring nemlig ophøre pr 13 august. Nu er det sådan at jeg faktisk stadig har mig bil, så jeg vil forfærdelig gerne være forsikret.

For en måned siden fik jeg brev fra motorkontoret - eller er det SKAT nu? - at min bil var afmeldt - det satte lidt gang i adrenalinen og jeg ringede fluks til dem - det viste sig at være en fejl foretaget i Odense, sådan set lidt langt fra hvor jeg bor. den blev rettet og de har nu sendt mig en opkrævning på det beløb de refunderede samtidig med de fortalte mig at bilen var afmeldt. Note til selv - se af få den betalt:-) Samtidig med opkrævningen fortæller de, at de har fortalt mit forsikringsselskab at min forsikring ikke skal ophøre - så bliver man jo lidt forvirret. Men nu har jeg så talt med forsikringen, sød "dame" der for en sikkerheds skyld lavede en helt ny forsikring til mig - for de havde modtaget brevet om at bilen ikke var afmeldt alligevel.

Men lidt spændende er det da! - om der kommer flere sære ting i kølvandet af motorkontorets fejl:-)

Ingen kommentarer: