mandag den 8. september 2008

At tænke sig

En mand som jeg har dyb respekt for - en der i den grad er i stand til at være konsekvent - skræmmende konsekvent (altså når man tænker på at det en dag kan gå ud over en selv;-) ) Og en der til en hver tid står ved sine beslutninger, derfor respekten!

Så kommer der, ind fra højre en og beskylder ham for ikke at have hår på brystet - ud over at jeg selvfølgelig mener det er oplagt at få det undersøgt nærmere, så kan jeg ikke finde ud af om jeg skal le eller bare være chokeret. Det er det glade vanvid.

Og i virkeligheden er det min skyld - jeg bad ham om at lade være at gøre noget ved en sag, som der, i bagklogskabens skarpe lys, nok burde have været gjort noget ved for lang tid siden. Men bagklog kan vi alle jo være, både ham og jeg - men at beskylde ham for manglende hår på brystet - det er altså at gå for vidt!

På positivsiden fik det mig til at holde op at tænk på mig selv:-))

Ingen kommentarer: