torsdag den 28. august 2008

Uventet besøg

For bare ½ år siden var jeg gået totalt i stykker. Min bror ringede kl 17.30 og fortalte at hans møde var færdigt - jeg anede ikke en gang at han var i landet, og nu stod han så i Lyngby og mente at der var tid til overs til at besøge lillesøster og nevø.
Uden over hovedet at tænke mig om konstaterede jeg at så måtte han nøjes med ovnomelet til middag - for det var hvad jeg havde planlagt. Han inviterede så sin søn med - og ca 1 time senere sad vi alle og spiste.
Det er så sandelig sket en synlig udvikling det sidste stykke tid. For et halvt år siden havde jeg brug for at få at vide om der kom gæster mindst 1 uge i forvejen, spontanitet var på ingen måde en del af min tilværelse. Tilsyneladende er mit behov for kontrol ikke så stort længere! Og jeg har ikke en gang opdaget det:-)

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Du har da virkelig rykket dig :-) Og det lyder som I har haft en god aften :-)

Knus, Heidi

MetteH sagde ...

Det er da en god erkendelse:)
Er det med vilje at linket du ahr skrevet på min side ikke er rigtigt eller må jeg rette det så det virker - der manger et v i verden?
Må jeg iøvrigt lave min blogroll om, så det linker rigtigt eller vil du helst ikke?
Sov godt - det vil jeg snart...

Kristina sagde ...

Ret du bare - det var skam ikke med vilje - har sikkert bare været for hurtig på tasterne:-)
Håber du sov godt!