torsdag den 21. august 2008

Hvis jeg havde vist det

I Februar tog jeg mig endelig sammen til at bestille nedsat tid, "betalt" med min restorlov.
Så vidt jeg husker havde jeg 10 timer plus da jeg, 1. maj, startede perioden med 30 timer om ugen i stedet for 36. Jeg startede med 11 dages ferie, siden har jeg holdt yderligere 3 ugers ferie og 3 afspadseringsdage. Alligevel har jeg nu noget i retning af 50-60 overarbejdstimer tjent ind på 3½ måned.
Hvis jeg havde vist at nedsat tid var nøglen til en solid afspadseringskonto, havde jeg taget den nedsatte tid for evigheder siden.
Mit eneste problem nu er bare, hvordan hulen får jeg brugt al den tid???
Vel lidt typisk at sådan et luksusproblem dukker op når sønnen pludselig ikke længere kan tage ikke planlagte fridage:-)

2 kommentarer:

MetteH sagde ...

Du er fundet - efter lidt tænken over hvilket bogstav der manglede i URL - siden eksisterede nemlig ikke :) Men det gør den nu!!!

Kristina sagde ...

Arg, skulle ha copy pasted - men godt du fandt frem trods alt:-) velkommen til