torsdag den 28. august 2008

En invitation

Altså, nu er jeg jo en tøs!
Der kom en invitation fra chefen - en lille fejring i anledning af et par kollegers succes - og så "en andens" også. Arrangementet ligger ca 2 timer efter jeg normalt er gået hjem om fredagen. Jeg føler mig ret fjollet, at vi lige frem skal fejre at jeg har passet mit arbejde, jeg har haft det sjovt, jeg er blevet rost så jeg pt må indse at jeg er ros-junkie (går der mere end en dag uden ros, så bliver jeg ked). Jeg har fået lov at skrive et "nyhedsbrev" om vores succes, det bliver publiceret i næste uge - så kan hele kolbøttefabrikken læse om det. Hvad mere kan man egentlig ønske?
I første omgang svarede jeg "måske" til invitationen. Nå men da chef alligevel skal ringe og berolige mig, fordi jeg er blevet bekymret over at blive talt engelsk til (altså jeg ER en tøs) - så bliver jeg pænt bedt om at deltage - det er überbossens idé, og det er godt at have sådan nogen "ting" sammen med kollegerne - de kommer alle sammen. Ehm næsten, bortset lige fra dén - og måske dén:-)

Nå, men jeg fik da dagens fix - og til gengæld har jeg så lovet at gå med, selvom det igen går ud over min træning:(

1 kommentar:

Carina sagde ...

sug du bare al rosen til dig, det er tilsyneladende ikke alle som "passer deres arbejde".
Nyd nu at nogen vil fejre sejren!